måndag 21 mars 2011

Träningen som var

Det var en mycket bra uppslutning ikväll vilket ledde till att vi kunde pumpa på bra med tempot. Vi avslutade med en rejäl dos matchspel. Givetvis ett nyttigt moment. En kul träning och då talar jag nog för samtliga. Okej, vice ordförande Fredlund tappade väl bollen lite väl enkelt ett par anfall på raken och han kanske har haft roligare träningar. Speciellt när han står i mål och stänger mot Haking.

- Men ååååhhh, jag är ju så jäävlaaa dåliiiiiig. Ja, ungefär något i den stilen lät det från bänken efter att han blivit utbytt efter sina fippelanfall.

För egen del kan jag väl bara säga att jag helst ser att jag och Asp spelar i samma lag. Som tur är blir det så i kvalet sen. På träning spelar vi mot varandra. Han gör livet jobbigt för både ettan, tvåan, trean och den bortre trean. Målvakten får vi väl inte glömma heller. Han skjuter. Han spelar in. Han är först hem. Får man en passning har man Asp på sig inom 1/10 sekund. Det märks att han är sugen och inte har spelat på ett tag.

Ja, den där killen är ju helt klart en man för högre divisioner men först och främst ska han hata oss kvar i division 1 norra. Eftersom han har den där förmågan som ingen annan har, att hata in bollarna i mål, så tror jag också att han kan hata oss kvar i division 1. Så, end of discussion.

***

Killen med tatueringarna som jag ännu inte publicerat var inte där ikväll. Får bli en annan gång då. Däremot dök det upp en massa andra sjuka förslag på bilder som jag skulle ta. Inte på den här bloggen. Icke.

Inga kommentarer: