onsdag 2 mars 2011

Handbollsfredag med Irsta HF

På fredag är det dags. Handbollsfredag. Ett väl inarbetat koncept. Häng mé, det blir folk och fest. Nu kör vi!

Bloggkollega Treijner har varit och spelat in en radiospot och jag har fixat till filmen. Se, lyssna och njut på detta men se framför allt till att komma till Sporthallen på fredag kl 19:30!

Vad händer med fredagsmyset då tänker väl ni förstås? Det kan ni fixa till efter matchen säger jag. Lägg lärren på kylning, häll upp chirren och orreborrarna i skålarna innan matchen så allt är klart. Lätt va? Yes.



Pelle, du fick din slowmotion här istället för i min kortfilm "En resa till Lindesberg". Den släpper jag på torsdag. Tidigt på torsdag. Riktigt tidigt, på morgonen. Missa inte den. Anar en tittarsuccé den här gången. Rulla ut röda mattan. Det är min tur nu.

Undrar ni också vad det är för en sjuk liten jävul som skrattar på slutet i varje Handbollsfredagsfilm?

Okej. Det är jag som är den där lilla sjuka jävulen. Jag skrattar som om det vore det sista jag gjorde. Så. Nu var det sagt. Sekund 26 om ni inte hittar.

2 kommentarer:

pelle sa...

lätt bästa videon hittils!!!

Söderberg sa...

No shit att det är. Vänta till imorgon bara. Jag säger bara: En resa till Lindesberg.