fredag 11 mars 2011

Liten blir stor

Nu kan bloggen glatt meddela att a-lagets Viktor Brofjord (sedan någon vecka) och Martin Pettersson (igår) skaffat körkort. För bil. Stort grattis och kör försiktigt nu grabbar.



Ah, jag minns det själv som igår. Första turen alldeles själv i bilen. Det poppades Magnus Ugglas "Pom, pom, pom" stenhårt ur bilens stereohögtalare. Det var tider det. Ja, hur kommer det sig egentligen att jag lyssnade på den låten? Kanske inte riktigt min smak när jag tänker efter men jag får stå för det. Vad lyssnar ni på i bilen?


En gul bil kan aldrig vara fel.

1 kommentar:

mammahandboll sa...

STORT GRATTIS till kortet! Dyra bensinräkningar, höga försäkringar, gubbar som inte kan högerregel, kärringar som kör som kärringar och lite till........Frihet på ett plastkort!