torsdag 3 mars 2011

En resa till Lindesberg

Jag gjorde slag i saken. Producerade en film trots att vi hade önskat mer av matchen borta mot Lif Blå. Fast jag är ändå ganska nöjd över hur det hela framställs. Vad säger ni? Nästan så man tror att vi vann va? Bra, det var också meningen. Det handlar om att bygga självförtroende. Allt handlar om det.

Jag är inte mycket för att lägga ner tid på sådant som sänker självförtroendet. Så mina kära lagkamrater, här har ni en film för självförtroendet. En resa till Lindesberg.



7 kommentarer:

pelle sa...

Den här är grym Rille! Du kommer bli vår nästa Bergman!!

Söderberg sa...

Tack för det Pelle. Bra räddning på dig där på slutet också! Tror jag sett den förut. :-)

Antal sa...

Bra film Rille !!

Anonym sa...

vann ni den matchen?

Söderberg sa...

Nej, vi vann inte.

Germerud sa...

Bra jobbat Rille. Skönt att det går att redigera sig till en bra match oxå!! :)

Söderberg sa...

Tackar Germe! Tycker också att de första två scenerna med dig räddar upp halva filmen. Dina huvudskakningar, syftandes till mitt filmande, är ju klockrena...haha