torsdag 11 november 2010

Vi var inte först, följs inte av flest, men är BÄST!!!

Ja i alla fall om allt om handboll får bestämma! Jag blev ordentligt överraskad och ruskigt glad när Jonas Bengtsson från AOH ringde mig på jobbet för att berätta nyheten. (Ni kan läsa en intervju med mig där.) Kastade mig på luren och hörde av mig till Rille direkt och han blev lika glad som jag! Det är en meriterande utmärkelse sett till vilka vi konkurrerar med och det sätter givetvis lite press på mig och Rille att leverera. Men var så säkra på att vi har grejer på gång!

Snattar motiveringen från AOH:s hemsida här men jag rekommenderar er att läsa artikeln i sin helhet då de tipsar om många sköna handbollsbloggar!

"Plats 1. Treijner & Söderberg av de båda Nyköpingsspelarna. Är man offline tre dagar kan man få bläddra långt bakåt för att hinna ikapp. Mycket bilder, humor, skönt snack, intervjuer, roliga konversationer och den avslappnade stämningen gör bloggen till Sveriges bästa! Viss avsaknad av snack utanför division 1, men känslan är att det inte behövs här. Underhållning är ordet som sammanfattar vinnarbloggen."

Ja Rille! Vi är bäst!!!

Inga kommentarer: