lördag 6 november 2010

Asp/G vs. Mattis/Dalin 4-0

Asp, G, Mattis & Dalin passade på att fiska i Nävsjön igår. Asps fiskeform håller i sig. Han drog själv upp tre regnbågar och G kämpade upp en. Mattis & Dalin var mindre lyckosamma. De fick lämna sjön tomhänta.



Nu sitter jag här, i Asps soffa, för att snart få smaka på fångsten som blir kvällens middag. G är ute och preparerar röken som ska tillaga regnbågarna. Resten av ligan sitter och är irriterade över hur deras stryktips går åt pipsvängen. Wolves tryckte just in 1-1 mot Man Utd. Det var inte så populärt. Själv kunde jag inte bry mig mindre. Här finns massa goda tilltugg och en stämd gitarr. Det duger för mig.

Axel till mig efter torsdagsträningen:
- Det är ju bara en massa fiske på bloggen ju!

Ok då, Axel. Vi ska jobba på saken. Lite mer handboll, kanske? Fast inte för mycket, va? Ni måste ju få läsa om vad vi gör, när vi inte spelar handboll också. Det tycker jag.

Inga kommentarer: