fredag 26 november 2010

Inspring och presentation

Om en vecka är det dags för konceptet Handbollsfredag igen. Idag är det istället handbollsfredag, på bortaplan. Blir en ny upplevelse. Täby, Hammarbys samarbetsförening, står för motståndet. Kl 16.00 packar vi in oss i våra minibussar. Själv hade jag hellre testat stadsbuss igen. Var ju längesedan nu, Hultsfred borta säsongen 05/06. Vi är obesegrade i stadsbuss, eller hur var det nu med den saken?

Slängde ihop en film med vårt inspring och presentation. Klippen är från matchen mot Ricoh där vår HD-guru Onkel Fester står för rådatan.

13 kommentarer:

Tok-Sven sa...

Fredagshandboll? Innebär det handboll på fredag, alltså?

Anonym sa...

Nu blir jag helt konfys, här sitter man och inväntar handbollsfredag och så får man fredagshandboll kastat i ansiktet. Vafalls!!!

Ratata sa...

Såg en sida som hette handbollsfredag.se. Synd att ni inte tog den domänen istället!

Gena II sa...

Fredagshandboll??????? ÄRLIGT!!!???

Christer Ulfbåge sa...

Fredagshandboll? Nej, nu gjorde du bort dig Andre. Hoppas det inte håller i sig till julafton.

Jacob Hård sa...

Vad innebär fredagshandboll?

Albert Svanberg sa...

Fredagshandboll? Nej du, Andre. Ladda till söndagens Vinterstudion istället.

Mats Nyström sa...

Fredagshandboll istället för Handbollsfredag? Ojoj nu blev det struligt, André. Tänk om mitt program skulle heta Måndagsfotboll istället för Fotbollsmåndag...

Patrick Ekwall sa...

Hahaha nu gjorde SVT bort sig igen :-P

Marie Lehmann sa...

Lilla Sportspegeln nästa!

Plex sa...

Backhopparveckan blir Veckobackhoppning då??

Arne Hegerfors sa...

Ojojoj. Vilken miss. Jag tar mig för pannan. Detta hade inte hänt på min och Bosse Hanssons tid!

Söderberg sa...

Hahahaha...så slut ni är. Men jag gillar sådana här kommentarer. Jaaaa, jag vet. Jag har gjort bort mig. Det är självklart Handbollsfredag det ska vara. Vad tänkte jag med??? Förmodligen inte alls... Det här skär i mitt hjärta, ska ni veta, kära journalistkollegor.