onsdag 17 november 2010

Lite av varje faktiskt

Lade upp världens funktion på bloggen. Ni kanske redan har märkt den idag? Kolla bilden här nedan där jag har ringat in Sökrutan. Eftersom det är Google som ligger bakom hela bloggportalen (väl?) och således även sökfunktionen kan ni ju bara tänka er hur fruktansvärt bra den är. Sökfunktionen hittar vem som helst, när som helst och hur som helst. Så om ni gillar att grotta i vårt arkiv, sätt igång och sök. Det går att söka hur mycket som helst - alldeles gratis.


Vidare tänkte jag promota en riktigt cool sida. Det är visst jag som gjort den (kass men snygg för att tillhöra ett korplag) och ibland, när tillfälle ges, är jag också med och spelar i detta eminenta lag - Vincent Vegas. Många i laget hånar mig när jag säger att jag svingat med groggpinnen. Fast innebandy är kul tycker jag, liksom fotboll - på uppvärmningarna. Sport är kul, hörrni! När vi ändå är inne på det här med innebandy. Finns det några sköna handbollsspelare som läser bloggen, som råkar vara innebandytalanger och som skulle vilja spela cup, Sweden Floorball Cup, 26-28/11 i Nyköping? Självklart med Vincent Vegas. Cupen är Sveriges största innebandycup för korplag. Tror Vincent behöver några stycken för att få till två fulla femmor. Hör av er till mig!


Fast nu orkar jag inte blogga längre idag. Tv:n är min och COD - Black Ops är under uppstart! Imorgon kommer det, i vanlig ordning kära läsare, innehållsrika inlägg.

5 kommentarer:

Denna sa...

Men Rille AUL är mycket bättre än vincent ;)

Söderberg sa...

Hahaha...Denna, Denna...jag kan inte säga emot det, faktiskt. AUL är bra i år!

Denna sa...

Ja det är kanske för att dom har en målvakt som tar bollarna ;) men det var många år sedan jag stod imål där

Söderberg sa...

Du var ju rena väggen där i AUL!! Vincent har en grym målis också i Baltic Beats-Robban. Onyx norpade ju honom från oss som andramålis under ett par månader för några år sedan.

Well, well...det räcker tyvärr inte bara med en bra målis. Gäller ju att sätta några framåt också, haha..

Söderberg sa...

Baltic Beasts heter de väl iof :-)