måndag 15 november 2010

Nytt utseende på bloggen - igen!

Bäst att ni vänjer er. Den här bloggens utseende och innehåll är allt annat än statisk. Jag blir aldrig nöjd. Pelle vet inget om detta än. Jag sa inte mer än att jag gjort några utkast på en ny banner och att jag skulle maila 15 förslag som han skulle få kolla på. Nu tröttnade jag och tog en av dessa 15. Visst är den lite fin? För er som saknar den gamla så har ni den här nedan. Slit den med hälsan. Den lär inte komma upp igen.


Sen kanske ni undrar varför den här bilden ligger här, se nedan. Tre sköna grabbar, bara sådär. Coolt säger ni tjejer. Ja, Monchichi till vänster och Moe till höger är ju inga konstigheter. Han i mitten då? Ni vet nog vem han är. Ja, det är klart ni vet. Det är vår snälla och superstarka (ledtråd) lagledare Peter Melchersson. En vacker dag, när som helst faktiskt, kommer ett inlägg om Peter samt en skön bild därtill. Bäst att ni håller koll. Vad tror ni det inlägget kommer att handla om? Förresten, när man kollar snabbt på bilden så tror man nästan att Andréas och hans familj har ett eget klädmärke. Blir lurad varje gång.

3 kommentarer:

pelle sa...

tycker att den är jättefin Rille!

Hagman sa...

Det ska bli intressant att läsa vad Peter har att säga. Speciellt efter vad han sa efter matchen mot Lidingö.

Söderberg sa...

Tack Pelle. Snällt av dig.

Hagman. Den som väntar på något gott...men om det kommer handla om Lidingö-matchen vet jag inte direkt...