fredag 12 november 2010

All publicitet är bra publicitet

Så sa Pelle till mig igår efter träningen. Jag var lite orolig över att min uttömmande intervju med SN skulle felciteras och misstolkas. Nu behövde jag inte oroa mig för det. Den blev bra. Se intervjun från dagens SN här nedan. Ett "men" istället för "man" i texten, men det är ju bara ett stavfel. Vad jag också oroade mig över var om de skulle ha med en bild eller inte. Jag är långt ifrån rubrikernas man och därför kryllar det inte med bilder på mig i SN:s arkiv. Men Björn, kom igen! Gör man så mot en gammal kollega? Jag ser ut som en livsfarlig, desperat och förrymd fånge på en och samma gång. Kan ni inte ta en ny bild på mig? Eller är det så här läcker jag ser ut? Björn, nu steg helt plötsligt priset på vår blogg, om ni vill värva över oss till er på SN-sportens blogg. Jaja, det är väl bara att acceptera. Jag busar ju med folk själv på bloggen. Ok Pelle, jag accepterar dina uppmuntrande ord från igår. All publicitet är bra publicitet. Jag tar denna för laget!



Klicka på bilden för att göra den större. Blev kass upplösning när jag skulle förstora den i inlägget.

Inga kommentarer: