onsdag 17 november 2010

Tobbe är klar!

7 kommentarer:

Josse Heimer sa...

Är det bara jag och miniformatet i min iphone som inte förstod någonting av den där videon? IFK Göteborg? Var detta bomben?! Vadå Tobbe är klar?

Söderberg sa...

Hahaha. Josse. Det är inte helt självklart. Lite klurigt sådär. Men så är det. Tobbe är klar! Du får prata runt lite och luska lite. Mer info är att vänta.

Josse Heimer sa...

Gör Tobbe Johansson come back i IFK-tröjan på fredag till följd av alla skador och sjukdomar som drabbat våra kära herrar? Släpp den nu Rille! Innan 21 var det.. Svik inte en trogen läsare nu.

Söderberg sa...

Josse. Bomben är släppt! Tack för att du är en trogen läsare av bloggen. Fortsätt gärna så :-)

Sov på saken annars. Ska försöka hinna skicka ut nåt imorgon innan kl 08.00.

Söderberg sa...

Inlägget "Tobbe är klar", bomben alltså, släpptes kl 20.07. Höll mitt löfte Josse...:-)

Josefine Heimer sa...

Jag ska sova på saken. Men jag tror att jag redan är dig på spåren då du varken bekräftade eller dementerade mina spekulationer. Kikar in här i morgon bitti! Vilken grej med dessa cliff hangers. Man kan ju inte hålla sig borta! Bra jobbat på bloggfronten. Blondinbella - släng dig i väggen!

Ljungan sa...

Rykten från norrping ikväll bekräftar ryktet.