tisdag 16 november 2010

Imorgon...

Ja, imorgon blir det många inlägg, som vanligt. Enligt min källa kommer jag att få material på eftermiddagen och detta kommer att resultera i ett inlägg som kan jämställas med vad man inom journalistiken brukar kalla för "att släppa en bomb". En stor nyhet betyder det, till er som trodde det handlade om något annat. Spännande va? Jaaa, ska ni säga då!!! Skriv lite kommentarer, vad som helst nästan. Det blir annars bara en one way communication, känner jag. Vad är era reaktioner på inläggen? Knappt någon som ens bockar i de här rutorna om vad man tyckte om inlägget. Folk läser. Det vet jag för jag har statistik på det.

Åhh. Kan knappt bärga mig. Det blir några andra rapporteringar imorgon också. Uppdatera bloggen, hela dagen lång!

Om nu inte bomben kommer till min inkorg på e-posten på eftermiddagen så släpper jag bomben själv även om det aldrig blev någon bomb. Hur låter det, källan? Eller, jag vet inte om jag kan göra så, hahaha.

Inga kommentarer: