måndag 22 november 2010

Jag får fortfarande rysningar...

Testa om du också får det! Klicka på bilden. Jag får rysningar och gåshud varje gång jag klickar. Bara genom att klicka. Förstår ni? Jag behöver inte ens läsa det som kommer på nästa sida. Klick, klick, klickeliklick. Råkar jag göra det, läsa alltså, blir jag alldeles lyrisk och yr. Blir för mycket på en gång. Allt detta alltså, trots att det är måndag, vilket är min absolut sämsta dag.



Allt om handboll, JAG ÄLSKAR ER!!!

Något annat jag älskar är fotbollsuppvärmning. Det blir det ikväll eftersom vi vann i fredags. 2 poäääääng, 2 poääääng, 2 poääääng....2 poäääääng, 2 poääääng, 2 poäääääääääääng....2 poäääääng, 2 poääääng, 2 poääääng....2 poäääääng, 2 poäääääääääääääng. Så, flippade ur lite bara. Nu mår jag bra.

PS. För er som undrar så slängde jag ihop denna text mycket tidigt imorse. Då låg ni och sov allesammans. Kanske var därför jag blev så yr när jag klickade, för att det var så tidigt på morgonen menar jag. DS.

Inga kommentarer: