söndag 14 november 2010

Bilder och video

Tog med hela artilleriet till sporthallen i eftermiddag. Videokamera och systemkamera. Ingen gick säker. Pelle blev inkastad som flygande reporter i intervjun med damtränaren Anders Hasselkvist. SN var där med fotograf och journalist. Silwing/Trojas målvaktshjälte, Roger Fredriksson, verkar trivas i Nyköpings sporthall. Han var nämligen där. Ok, han var väl där för Boltons skull, antar jag. Men jag måste erkänna att jag fick kalla kårar av att se honom där. Hans, med 5 sekunder kvar, limning av Hampus skott följt av mål i tom bur kommer nog aldrig att försvinna från minnet. Kul minne för han dock.

Den ytterst lyckade fiske-trion med Asp, G och Mattis dök upp i hallen. En av de hade valt att duscha innan. Det var omtänksamt av dig Mattis. De andra luktade - fisk!

Det blev inte bara fyra regnbågar som jag rapporterade om tidigare idag. Här på bordet har Asp nio stycken!

Det var annars för matcherna som jag var där i eftermiddag. Först ut var damlaget, som Pelle redan skrivit om här tidigare ikväll. Jag ska inte tjata om det mer än att det var en härlig rysare.

Domarna för de bägge matcherna var inga mindre än de bägge rutinerade herrarna Sven-Gösta och Göran (till höger). De ställde glatt upp på en bild.


Elina i ett friläge. Mål? Självklart! Det är Elinas specialitet.


SN:s fotograf - för bästa möjliga bild!


Elina och de andra ljublar över en räddning av Julia.


Ett par mål samt intervju med Hassel.

Något klipp från matchen med HK Extra samt runt den matchen kommer imorgon eller en annan dag.

Inga kommentarer: