onsdag 27 april 2011

Två nya till vår try out

Fyra spelare är nu klara för vår try out men det ska nog in ett gäng till. Dessa fyra har nu också fått ett varsitt e-postmeddelande från mig som jag hoppas få svar på. Läs och svara är ni snälla. Väntar med att gå ut med några namn.

***

Grymt med handboll på tv ikväll. 20:00 på SVT24. Alingsås HK mot Eskilstuna Guif i match fyra av fem.

***

Blir det potatismos på läktaren från Röda havet? En sak är säker, Alingsåspubliken lär vara bra många fler än de var i Eskilstuna i måndags.



Kristian Bliznac blev rejält utbuad varje gång han fick bollen. Då skrek Alingsåsaren bredvid oss:

- Fortsätt reta upp honom, det är perfekt!

Jag är inte säker på att det var så perfekt att han blev utbuad. Han gjorde ett mål i matchen och hans lag gjorde bara 24 mål och fick stryk. Blir annat ikväll kanske?

4 kommentarer:

mammahandboll sa...

Nu har jag problem, handboll eller fotboll ikväll? Kan ju inte missa min lilla goding, Messi, som jag för övrigt hoppas få bli svärmor till:)

pelle sa...

svårt att välja såklart! men det går väl att zappa på din teve också kan jag tro? eller ska du ut på lokal kanske?

själv väljer jag alingsås - guif iaf!

Anonym sa...

Inte fan tänker jag kolla på Guif ikväll. Inte ens för vip-plats o 3-rätters

pelle sa...

haha! det var en bra match annars!