fredag 29 april 2011

Ahnberg och Johansson

Nu hittade jag namnet på han som var först med att morsa på mig och Treijner när vi kom upp på VIP-hyllan i Eskilstuna Sporthall. Peter Ahnberg heter han ju. Gjorde en liten slagning på den här trevlige herren och fann att han gjort några landskamper - i skolrastsporten innebandy. Han blev också utsedd till årets spelare 1991.


Här står programledare Peter Ahnberg och damlandslagets förbundskapten Per Johansson innan matchen mellan Guif och Alingsås den 25 april.

När inte David Fjäll leder handbollssändningarna brukar alltså denne Peter ta hand om programledarskapet och han gör det bra tycker jag.


Den här bilden tog jag från andra sidan sporthallen på Per och Peter. Jag gillar särskilt den nyfikne åskådaren som står till vänster och psykar studiokillarna med en kamera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den "nyfikne åskådaren" är Gunnar Johansson. Guifs egen fotograf som tar bilder från matcher, träningar mm som sedan visas på Guifs hemsida.

Söderberg sa...

Jaaa, nu känner jag igen Gunnar. Haha. Helt rätt, en fotograf ska vara överallt och ingenstans!