onsdag 13 april 2011

IFK känner igen sig i Alingsås HK

Storebror Asp tipsade mig om en nyhetsartikel som stämmer bra in på oss i IFK Nyköping. Det är alltså den berömda Skokartongen där i Alingsås där alla bortalag hävdar att det alltid är hemmadomare. Nu visade statistiken något helt annat i fallet Alingsås.

Spontant, utan att ha tjuvkikat på säsongens matchprotokoll, skulle jag vilja påstå att vår statistik för utvisningar och straffar säkert är som i Alingsås fall. Jag tror nog att jag ska räkna ihop alla våra matcher och se ifall vi har någon favör av dessa "hemmadomare" i vår Borg.

Ikväll blir det lite mer statistik. Fortsätt leta efter matchprotokoll där ute i handbollssverige. Vestis i Silwing/Troja har redan scannat in och mailat över en av matcherna. Dock med riktigt taskigt tryck i pennan men Vestis har försökt fylla i. Bra gjort. Dig kan man lita på när det gäller att göra saker och ting för handbollens bästa. Nu ska jag bara försöka se vad du fyllt i, haha.

Inga kommentarer: