måndag 4 april 2011

Handbollsfredag blir Handbollskvalet

Fick idag ta del av den roligaste och proffsigaste radiospoten som producerats för den här säsongen tillägnat oss i IFK. Nu kommer det alltså rulla radioreklam på RIX FM här i veckan.

Nu görs det allt för att det ska bli fullsatt till söndagens match. Vore suveränt att få avsluta säsongen med en seger och nytt publikrekord. Vad kan möjligtvis vara roligare och mer uppiggande en söndag än att kolla på en superviktig handbollsmatch i en fullsatt Nyköpings Sporthall? Nej, just det. Inget som slår det.

Självklart ska jag ösa på med redigeringsarbetet så att ni får ta del av radiospoten ihop med ett passande bildspel. Jag måste säga att det var en riktig överraskning med veckans IFK:are i radiospoten. Såklart mest rolig om man kommer från föreningen och vet vad den här personen går för men jag kanske försöker mig på en enklare förklaring om det roliga med det hela när jag lägger ut alltsammans.

Något att se fram emot i veckan alltså.

1 kommentar:

mammahandboll sa...

Jag vet, en hemlighet.............schhhhh