tisdag 11 januari 2011

Tackar ödmjukast

Skönt det är att bli lite äldre. Hade nyss ett par givande samtal med Kurre, som var sliten efter Ibiza-resan, respektive Mattis. Den förstnämnde bjöd på härliga historier från när han var någon form av Team Manager för Egypten under förra årets 4-nationsturnering. Mattis lät vaken och påminde mig om att jag blir först ut av oss i "gänget" att fylla 40. Det kändes uppmuntrande. Tackar!

Stort tack, käre bloggkollega, för din hyllning här tidigare.

Måste också rätta mig lite från inlägget här igår. Spelaren i Sörmlandslaget från Gnesta spelar i IFK:s P-95. Det verkar inte finnas något Gnesta Stars-lag i den åldersgruppen. Jag tolkade det fel av min källa att han spelade i Gnesta. Jag ska försöka få tag på den liraren ändå för en pratstund, liksom övriga som var med i SverigeCupen från IFK Nyköping.

Inga kommentarer: