måndag 3 januari 2011

Måndag och tillbaka i verkligheten!

Ja, själv har man ju varit på en liten odyssé där jag först firat jul i väst med familjen och sedan irrat bort till Uppsala för nyårsfirande. Det har varit helt underbart får jag säga och riktigt skönt med ett byte av omgivning ett tag. Körde några pass hemma med styrka, lite löpning och så mitt möte med HKL som jag skrev om tidigare.

Idag var det dags att köra igång med IFK och det var Melchersson som höll i trådarna hela passet. Det blev full fart träningen igenom, där kondition var temat. Ett uppvaknande för en annan som mest stretchat under året och verkligen behöver få mig en genomkörare. Och jag är inte ensam om det heller direkt! Riktigt bra inställning igen av samtliga och det blir så jävla mycket roligare att köra skiten ur sig då när man ser att alla gör det. Hade vi den här inställningen på alla matcher också så hade vi inte legat där vi gör idag. Jag tror att om vi bibehåller det här så kommer vi bli ett formstarkt lag i vår!

Nåväl, det var ett kortare inlägg om dagens träning. Vad jag förstår kommer tredje delen av Asps intervju här snart vilket jag ser fram emot att läsa!

Inga kommentarer: