lördag 8 januari 2011

Halvsida och Skuthälla gör comeback

SN sparade inte på krutet utan nu blev det en rejäl artikel i dagens upplaga. Jag tycker att det var extra (heja) kul med rutan om viktiga punkter för att vi ska nå framgång. Det blev lite extra (heja) sådär. Nu har jag medvetet tagit bilden och gjort om den till dålig upplösning så inga motståndare ska få se. Vill de se så ska de i alla fall få kämpa för det och kanske köpa en upplaga av tidningen.

Efter att ha läst klart fick jag syn på Simons mamma, till höger i bild. Hon gör comeback i Dimico i bowlingallsvenskan där hon verkar ta hand om en reservplats. Tydligen har de en del skador. Vad innebär förresten "Bounuspoäng"? Stod så i rubriken på bowlingnotisen men jag är inte riktigt med på vad det innebär. Någon?!

Vet ni vad jag ska göra nu kl 10.00? Klart ni inte vet. P-99 som tränade innan oss igår och har sitt miniläger nu i helgen har träning fram till kl 12.00. Jag kommer vara där. Min bloggkollega skrev om deras träning igår ifall ni missat det.

Ska hur som helst bli fräckt att få bolla lite med framtidens spelare. Av det lilla jag hann se igår kommer jag få det tufft idag. Sanna mina ord.

Sen ska det, som alltid, bli kul att träffa min kollega på jobbet, Matte G. Legenden även kallad. Han är lagledare för grabbarna.

Inga kommentarer: