onsdag 12 januari 2011

Match på fredag!

Ja inför Lidingö hemma nu på fredag har jag kollat på videon från förra kampen i Gångsätra. Det var en jämn fight där vi inte ryckte ifrån förrän efter dryga 50 minuter. Så som jag minns matcherna mot Lidingö även förra säsongen ska vi nog inte räkna med en annan matchutveckling den här gången. Men jag skulle nog tycka det var skönt om vi ledde med en 5-6 bollar i halvlek och vann med 10 den här gången...

Tänker inte säga för mycket om vad jag såg på matchen som kan vara till vår fördel, men det är ju inga hemligheter de kör med. De spelar främst ett 6-0 i förra matchen och för att luckra upp det måste vi komma med fart och göra rejäla satsningar. Inga hemligheter där heller alltså! De har en riktigt bra målvakt som är sevärd samt några kvicka och småtekniska killar till. Oklart om Sonny dyker upp då jag inte läst något på hans blogg på ett tag, men det är ju självklart en sevärd lirare!

***

På övrigtfronten lyckades jag vinna två biljetter till den 18 i Linköping. Gick med i en grupp på ansiktsboken och hade lite flax genom att vinna. Vet inte om jag kan gå än dock då jag har träning på tisdag och torsdagen går bort också då vi har samkväm med laget.

Linköping har kanske inte den bästa gruppen men nog vore det roligt att åka dit trots allt! Kul att se grannländerna spela och Japan kan ju också ha ett spännande gäng. Återstår att se om jag tar mig dit som sagt.

Inga kommentarer: