fredag 18 februari 2011

Vi har två Arnold Schwarzenegger i laget

Först och främst, ett stort grattis till Melcher Melchersson som fyller år idag. Hoppas du också får ett skönt slut på kvällen efter matchen.



***

Jag är numera inte bara lik André Pops, som jag kallas för i IFK-kretsar, utan även det gamla fotbollsfenomenet Jesper Blomqvist. Kurre och David Batra var en ny variant också. Nytt är också att Treijan är lik guvernör Arnold Schwarzenegger. Den sistnämnda hittar ni här.

Nä. Silwing/Troja-bloggar-David, den här är bättre:


Guvernör Arnold och IFK:s hete H9:a, Stefan Germerud.

***

När jag blir stor ska jag också ha en sån här ryggtavla...



...och såna här triceps:



Mina damer och herrar. Lagledare Peter Melchersson. Glöm aldrig det. 230 kg i bänkpress.

Inga kommentarer: