tisdag 22 februari 2011

Idag var det tisdag däremot

Det var inte så fett med folk på träningen ikväll, illa. Fotboll fick inleda träningen. Lite sköna kontringar efter det och sedan lite uppställt spel 3 mot 3 samt 4 mot 4. Tyvärr, för egen del, fick jag inte testa det här matchspelet som jag hade hoppats på. För lite folk. Hade jag bara vetat om detta hade jag fått möjlighet att spela med HK Extra ikväll mot Kumla HF (referat och bilder kommer). Detta var en flyttad match från i höstas och det var också en anledning till att det saknades lite folk på träningen.

Treijner skulle lira COD ikväll. Aug Hbar skulle tydligen vara förstavalet.

Tobbe Johansson, från Peking, var där ikväll igen.


Vid det här laget vet ni väl vad jag frågade? Ja, det är klart ni vet. Svaret då? Som vanligt. Han är inte klar nu heller. Undrar om han blir klar någon gång, den där Tobbe.

Kan bjuda på resultatet i kvällens möte. 39-12 (18-6). Förkrossande. Återkommer som sagt med ett kortare referat med bilder och målskyttar.

Inga kommentarer: