lördag 26 februari 2011

Helge Freiman är snart tillbaka

Supertalangen i IFK Tumba och Hampus Asps lagkamrat Helge Freiman har matchats sparsamt här på sistone. Varför? Bloggen har tagit reda på det.

Hur är läget, herr Freiman?
Det är bra förutom att jag varit sjuk och skadad i cirka 3 veckor nu. Men annars så är det topp!

Ajdå. I referatet på er senaste match mot Ystad kunde man läsa att du bara gjorde ett anfall och ett försvar. Att knät ska räcka länge. Hur illa är det med knät?
Jag har inget större problem med knät, fick en smäll på det så att det blev en liten blödning vilket gjorde förbaskat ont. Men nu är det framförallt en förkylning som inte vill ge med sig som har stoppat mig för spel. Riktigt surt är det.

Ja, det förstår jag. Skönt att det inte var värre med knät också. Blir det något mer spel för dig?
Det hoppas jag. Försöker bli helt frisk, sen är det bara att köra!

Kalas! Vad tror du om sluttampen i allsvenskan, blir det elitserien för er nu?
Det ska väldigt mycket till om vi inte lyckas gå upp. Vi fixar det.

Det tror faktiskt jag med. Lycka till imorgon mot OV Helsingborg!


Kanske att Freiman laddar för skott även mot OV Helsingborg imorgon? Se upp skåningar säger jag bara. Se upp!

Inga kommentarer: