tisdag 1 februari 2011

Jepsson tränar på torsdag

Nu har VM-pulsen så smått lagt sig. Bloggen ville kolla sjukläget med nyförvärvet från Lindesberg, Jonatan "Jeppe" Jepsson.

Tjenare Jeppe! Är du på bättringsvägen?
Tjena! Jo, jag börjar friskna till. Är fortfarande hemma från jobbet men ska dit imorgon.

Någon träning i sikte?
Jag kommer träna med er på torsdag för första gången men det kommer bli lugnt för mig så att jag inte blir sjuk igen.

Låter bra tycker jag. Jag noterade att din första match i IFK blir mot ditt gamla lag, Lif Blå. Hemmaplan kan man säga.
Jo, jag såg att Lif Blå stod på tur. Det känns lite konstigt men ändå roligt.

Några kommentarer från Lindesbergarna?
Nä, det är inga hard feelings. De jag pratat med har önskat mig lycka till men det finns säkert vissa som inte gillar det. Så är det väl alltid.

Ja, Jeppe, det finns allid två sidor av ett mynt. Kan inte glädja alla. I IFK-lägret är vi glada ska du veta. Välkommen till Nypan på torsdag!

Inga kommentarer: