fredag 18 februari 2011

Jepsson om kvällens Handbollsfredag

Dags för Handbollsfredag ikväll kära IFK:are och Silwing/Trojaner. Tagga nu AjjEffKejj.

Tanken men detta inlägg var att ni skulle få höra hur läget är med den dynghete Jonatan "Jeppe" Jepsson. Bloggen har haft kontakt med den långe skytten.

Läget med dig?
Fortfarande lite ont i halsen. Men inget som kommer hindra i matchen ikväll.

Hur har veckan varit i Lindesberg efter förlusten?
De har varit lugnt. Inte träffat så många från LIF Blå. Lite grann bara när jag va o kollade LIF - Sävehof i onsdags.


Jepsson under en timeout. M6:an Tornler till höger.

Det stämmer att du fått tre röda den här säsongen? Två i Lif Blå på totalt åtta matcher samt ett i IFK på en match? Rätt bra odds för ett rött ikväll alltså. Vad tror du själv?
Haha, jo de stämmer. Inte så bra facit kanske. Jag hetsar upp mig på domaren lite väl lätt ibland om jag tycker dom inte dömer som jag vill. Men måste lugna ner mig o tänka på mitt spel. Då ska de gå bra.

Vad har du för förväntningar på matchen? Publik och spelet?Hoppas de blir fullt i hallen. Så vi får stödet i ryggen o kan vinna denna matchen.

Hur bra koll har du på motståndet?
Har spelat mot dom i år så har bra koll. De är ett bra lag som styrs av Markus Berg. Får vi stopp på han så vinner vi.

Tack Jeppe för intervjun och ett stort lycka till ikväll. Stanna på planen i 60 minuter den här gången är du snäll. Du behövs!

Inga kommentarer: