fredag 18 februari 2011

Hugo, Ralph och Calvin, se hit!

Under trippen till Lindesberg, i den lilla storbussen (utan toalett), var jag runt i bussen med kameran. Spelarna verkade uppskatta och gilla min närvaro, efter en tid. Lite spänt till en början men allt eftersom brydde de sig inte om mig och kameran.

Försökte fånga det unika ögonblicket och sinnestillståndet. Det var kärlek och det var besvikelse. Det var skojfriskt och det var sorg. Vad jag definitivt kan konstatera, med bilderna som facit, är att det vimlar av fotomodeller i och runtomkring laget. Det här är bara några av spelarna/ledarna:


Peter "230 kg i bänkpress" Melchersson. Konstverkstitel: Beach 2011 - jag är redo.


Stefan "Arnold" Germerud. Konstverkstitel: Sommar, sol och försäsongsträning.


Tommy "Storfiskarn" Dalin. Konstverkstitel: Längtan.


Axel "Knasen" Eriksson. Konstverkstitel: Sotarmössans pokerface.


Melcher "Melcher" Melchersson. Konstverkstitel: Lycka.


Jörgen "Falo" Elmsäter. Konstverkstitel: Dressmannreklamen - släng dig i väggen!


Jesper "Jepsson" Göransson. Konstverkstitel: Kärlek.

Inga kommentarer: