onsdag 9 februari 2011

Han är bara för skön...

Visst. Det är många som är riktigt roliga i laget. Nu tänkte jag precis på Marcus Haking, han med bra spänst på V6. Varför satt jag och tänkte på Haking helt sonika? Jo, jag slog upp den Svarta Boken. Här är ett par finingar med grabben.

- Jag träffade henne och hälsade från dig, men jag pratade inte med henne. Avd. överlämnades en lapp? (2008-06-13)

- Ni har väl sett världens största dalahäst i Arvika? Avd. förmodligen inte då dalahästar inte är så vanliga i Värmland. (2008-06-13)

- Den här bilden på Gee är ju från nån gång på mitten av 1900-talet. Avd. Haking tycker att Gee verkar gammal. (2007-03-13)


Nu var det inte denna bilden Haking menade. Ovanstående är ett urklipp från årets lagfoto.

Av en slump inträffade samtliga citat den 13:e. Yeah. De två första var dessutom fredagen den 13:e. Nr. 13 har också Gee på sitt tröjnummer.


En inte helt ovanlig syn. Haking på kontring i ett friläge med målvakten. Kallas också för Tjuving.

Inga kommentarer: