måndag 21 februari 2011

Det var nåt som inte stämde

Efter gårdagens match med HK Extra (Heja) kände jag att det var något som inte stämde. Hagman, som det stod i matchprotokollet, spelar normalt bara på M6. Han gick ut och och spelade på 9m i den andra halvleken när Ljungsbro började punkta. Han var lika het där. Sköt som tusan och bollarna piskades in i målnätet.

Idag gick det upp för mig. Det var ju skytteligaledaren i Allsvenskan, Viktor Skillhammar i Hallby, som smygit på sig IFK-tröjan och bytte med Hagman i halvtid. Viktor lirar ju på 9m. Jag baah, dööh, shit. Hur kunde jag missa det?!


4 kommentarer:

Antal sa...

Ha ha ha ge han inte för mycket cred, jag har jobbat hela säsongen för att få han att inse att han inte ska spela på 9m ;-)

Söderberg sa...

Hahaha. Visar sig om han får hybris ikväll mot Kumla. Testa du att använda han på 9m. Kan ju vara ett genidrag och en ny karriär som får se dagens ljus. ;-)

Antal sa...

Ha ha mmm idag har jag visserligen 6 st 9m spelare med så får se om jag kanske kanske kan göra ngn plats åt honom där ;-)

Söderberg sa...

Jaaaaa! Jag vill se Hagman på 9m igen.