torsdag 2 december 2010

Jag har dåligt samvete

Förlåt bäste bloggkollega och lagkamrat. Jag har jäkligt dåligt samvete efter den där straffincidenten. Nu blev det ingen mörsare direkt utan en flipp av den hårdare sorten. Jäkla skit alltså. Hoppas du kan förlåta mig. Än så länge har jag kvar inlogget till bloggen och det tar jag som ett gott tecken. Hoppas också att vi kan göra en high five imorgon när vi ses i klubbis eller ett klassiskt svisch-tecken tillsammans för att lätta upp stämningen.

Kunde ha mått bättre, om det kan vara till någon tröst. Hoppas jag ändå kunde lova att det inte kommer att hända igen. Ska göra mitt bästa dock. Sov gott nu, även om det kanske svider lite på kinden. Själv kommer jag älta detta några gånger så därför lägger jag mig redan nu.

Natti!

2 kommentarer:

pelle sa...

haha, tänk inte mer på det Rille! Sånt som händer i handboll trots allt.

Ses senare idag grabben - taggade till tänderna!

Söderberg sa...

Tackar Pelle! Nu laddar vi!