onsdag 8 december 2010

Blogg söker bloggare

Ser att Sonny söker med ljus och lykta efter någon wingman till sin blogg. Han vill ha någon som kan blogga med hög frekvens. Två inlägg om dagen, minst! Känns inte som den här bloggen lider av brist på inlägg. Eller vad säger ni?

1000-2000 läsare per dag. Hmm. Där har vi nåt att jobba på Pelle. Sonny, hur gör man för att få så många läsare per dag? Ska jag/vi sälja huvet och köpa en ny kropp, eller? Göra sig ett namn på något sätt, kanske? Börja med att prestera på planen kan vara en bra start? Börja såga spelare och ledare i andra lag som du gjorde i DIF-bloggen? Hahaha...

Själv kämpar jag febrilt med att ösa ur mig inlägg men det verkar inte påverka läsarantalet nämnvärt. Nu är jag inte heller besviken över antalet vi har per dag. Det är bra men allt kan ju bli bättre. Hur som helst gillar jag Sonnys blogg men blir såklart avis på att han inte behöver ösa ur sig inlägg för att ha en sjuhelsikes massa läsare per dag. Den svenska avundsjukan har slagit till på en av två bloggare, här på Sveriges bästa handbollsblogg!

Har kanske fått något som kan kallas bloggarsjuka också. Det enda jag önskar mig i julklapp är fler läsare på bloggen. Önskar du dig inte fred på jorden, tänker kanske ni? Jovisst, men fler läsare på bloggen får gå före nu. Till Blondinbella och Kenza kan jag bara säga: Se upp för Treijner & Söderberg!

Inga kommentarer: