torsdag 16 december 2010

Fullt blås

Ingen idé att spara på krutet. Ikväll kör vi så det ryker på träningen med inspel, utspel och efteråt kör vi inspelning. Generalrepetitionen om en dryg timme inför den viktiga matchen mot Täby imorgon blir viktig. Rejält fokus är det som gäller.

Efteråt är det alltså dags att säkra materialet till den ytterst populär adventspecialen vi har här på Treijner & Söderberg. Har sådär halvklart för mig hur jag ska göra men det visar sig vad slutresultatet blir. Spännande tycker jag och hoppas även att ni ser fram emot söndagens fjärde adventspecial. Blir verkligen en utmaning att få den klar med redigering och allt.

Deadline-rus i kroppen - härlig känsla!

Idag var det en artikel i SN, för er som inte har den tidningen, om Asp och att han är tomte i videoklippen. Skönt vinklad artikel men Johan skriver alltid bra, tycker jag. Han nämnde bloggen några gånger och hänvisade också hit, via sportjournalisternas egna blogg - Sportbloggen. In och läs!

Det är ingen YouTube-topplistevarvning på mina klipp men den senaste ur adventserien är den som visats flest gånger av klippen jag lagt upp hittills. Kul. Lagt mest krut på den också.

Inga kommentarer: