fredag 3 december 2010

Blir en toppenhelg, detta!

Dumt att kanske sätta sig och blogga när man precis blivit så här förnedrad men jag ska försöka att hålla tankarna och fingrarna på rätt sida om den moraliska gränsen, eller hur jag nu ska uttrycka mig. Pelles referat beskriver matchen på ett bra sätt. Jag ska inte återupprepa hans inlägg för mycket utan försöka komma med ett annat perspektiv.

Jag tycker att...

...vi ska praktisera ett enkelt rullspel på match. Från vänster till höger och vidare från höger till vänster...

...vi ska ta mindre avslut i mitten. Speciellt när motståndarnas treor är bortåt två meter långa. Alltså, inte tillsammans utan var och en för sig...

...vi ska ta fler avslut där vi har bra uppbackning från en eller två medspelare...

...vi inte ska söka linjen utan att ha fått svaj på försvaret eller innan de börjar stöta...

...Skånela är för bra för oss, idag...

...Skånelas Kim, på H6, firade en tidig julafton ikväll. Jag vill också ha julafton...

...jag känner mig jäkligt frustrerad och besviken just nu men ska plöja några rader till här...

...det är lättare att ta en sådan här förlust, när man inte ens är nära och möter ett bättre lag, än att torska som vi gjorde borta, mot exempelvis Irsta. Där ledde vi och började spela juniorhandboll...

...jag nyss sa emot mig själv, för vi ledde väl med 3-1? Då var vi nära, hahaha...

...vi spelade juniorhandboll idag för det var inte en för alla, alla för en, i spelet...

...vårt spel påminde alldeles för mycket om det vi visade mot Täby förra helgen...

...vi oftare borde komma med fart mellan ett och två, så det kanske kan bli läge för utspel, hahaha...

...vi inte kan sjunka mycket längre ner i skiten nu...

...vi borde bryta trenden och börja spela fotboll varje måndag för att höja trivseln...

...jag förtjänade att få komma till åtminstone ett skott idag men istället var han tvungen att klänga på armen så det blev straff istället...

...Axel borde ha förvaltat min fixade straff lite bättre...

...Emil var bäst i vårt lag...

...jag bara ska nämna att jag har tv-spelsdag med icke-handbollsspelare imorgon...

...det är bra för då kommer jag inte att fokusera på handboll...

...jag borde sluta blogga för idag innan jag börjar gå bananas...

...jag slutar blogga genast...

...

Inga kommentarer: