måndag 14 november 2011

Rättade målsnitt

Nu ska det vara rättat bland celler och formler. Målsnittet blev lite tokigt eftersom antalet matcher inte summerades korrekt. Tur att vi har några vaksamma ögon bland läsarna. Resten borde stämma nu.

Skyttetoppen omgång 6.


Klicka för större format.

Målsnittstoppen omgång 6.


Klicka för större format.

***

Snackade lite med Andréas Asp och Caperiotumba är inte längre så jäkla avsågade i tabellen som det såg ut för ett tag sedan. Nu har de ätit sig ikapp. Andréas sa att de hade 19-10 när domarna kajkade ur fullständigt. Tyckte också att Asp sa att Schneider, i Skövde-lägret, skrattade åt nivån. Det blev nåt i stil med 6-1 i utvisningar till Caperiotumba och IFK Skövde käkade sig ikapp och förbi via 11-0 under 13 minuter. 19-21 till bortalaget men hemmalaget räddade i alla fall en poäng. En mycket viktig sådan.

Tufft motstånd väntar på onsdag för nykomlingen, borta mot Guif.

***

Här har ni lite uppföljning på mina tips:

Omgång 7
IK Cyrus - RP IF Linköping 34-25 (Mitt tips: 24-23)
IFK Nyköping - Ricoh HK 32-32 (Mitt tips: 28-27)
HK Silwing/Troja - Sollentuna HK 35-27 (Mitt tips: 35-23)
HK Country - Strömnäs GIF 37-22 (Mitt tips: 36-28)
Täby HBK - Tyresö IF 31-34 (Mitt tips: 25-38)
HK Tyrold - HK Eskil, spelas ikväll (Mitt tips: 26-34)

Omgång 8
IK Cyrus - Strömnäs GIF 28-23 (Mitt tips: 36-23)

***

Ni kan säkert, när som helst nu, följa hela skytteligan via HK Silwing/Trojas webbsida. Statistikfilen är ivägskickad så det ska väl "bara" göras ett visst arbete med överföringen.

Inga kommentarer: