lördag 10 mars 2012

Skytteligan före och efter halvtid

Tidigare i veckan sopade jag ut "spelmålsligan" hur den såg ut omgång 1-11 respektive 12-19. Tyvärr blandade jag ihop begreppen, det var ingen spelmålsliga. Det var den gamla vanliga skytteligan. Alla mål alltså.

Statistikfilen är nämligen inte byggd så att jag kan urskilja i vilken match spelaren gjorde straffmålen och därmed kan jag inte nu i efterhand summera en spelmålsliga.

Så därför kommer en repris på ett tidigare inlägg där ni kan se vilka spelare som gjorde flest mål under den första halvan av serien respektive nu mellan omgång 12 och 20. Därför är det lite nytt med denna statistik eftersom den även omfattar omgång 20.

Ursäkta att jag rörde till det tidigare. Förresten, är just du eller ditt lag lite småsuget på att kolla lite statistik? Hör av er så ska jag se vad jag kan få fram om dig/er!

Skytteligan sorterad på de 10 bästa målskyttarna (alltså spel- och straffmål) mellan omgång 12 och 20:


Klicka på bilden för större format.

Skytteligan sorterad på de 10 bästa målskyttarna (alltså spel- och straffmål) mellan omgång 1 och 11:


Klicka på bilden för större format.

Inga kommentarer: