onsdag 11 januari 2012

Hipp hipp HURRA!!!!!!!

När jag fyllde år i somras gav Rille mig ett fantastiskt kollage här på bloggen samt skrev fina ord. Jag är dessvärre inte alls lika kreativ men likväl vill jag önska dig Rille, ett sjujävla stort grattis! Sveriges absolut bäste handbollsbloggare som har en mängd upptåg här på bloggen och gör den så läsvärd som den är idag. Du har tagit handbollsbloggandet till en ny nivå och jag hoppas att det är fler som hakar på där ute och gör det du gör för att öka intresset kring handbollen.
Stort grattis än en gång min vän!

7 kommentarer:

Söderberg sa...

Nu blev jag rörd, Pelle. Fina ord. Tack för det och vi ses på träningen imorgon!

mammahandboll sa...

Vad är det för en dag? Jo, det är ingen vanlig dag, för det år RILLES födelsedag, hurra,hurra,hurra,hurra

Söderberg sa...

Gött! Tackar! :-)

Anonym sa...

Tyresö hade ikväll enorma problem med Sollentuna på hemmaplan (slutade tillsist med tremålsvinst efter att Mattelin tagit ett korkat rött i ett försök att bryta en kontring vid ledning med 1-2 bollar för Sollentuna).

Fuxborg gick utsida 99 gånger av 100 och man lyckas ändå inte läsa in det i Tyresölägret så han tilläts att dominera.

Dessutom envisades de fyra vise männen på Tyresöbänken med att hålla en dominant Lemon av banan (fick typ 13-14 minuters speltid och hängde säkerligen 4 kassar). Varför vet jag inte (och det är helt obegripligt för oss som såg matchen) men de ville väl ge oss betalande åskådare valuta för entrepengen genom att försöka göra matchen så jämn som möjligt.

Nu väntar vi med glädje på att se vad Tyresö skriver om matchen på sin blogg. Det ska bli otroligt spännande att läsa om vi har sett samma match.

Söderberg sa...

Tack för rapporten! :-)

kurre sa...

STORRRT GRATTIS I EFTERSKOTT MIN KARE VANN, HOPPAS DU FAR MANGA FINA AR, KARLEK FRAN IRAQ
\KURRE

Söderberg sa...

Tackar bäste Kurre!