onsdag 28 september 2011

Kantspelare - se hit!

Jag var tvungen att smita 10 minuter innan träningen tog slut igår där jag precis hann med att avsluta med att vinna tävlingen fem kontringar och mål på raken. Efter att jag dragit kördes en ny tävling som gick ut på ungefär samma sak fast nu var man kvar i tävlingen så länge man gjorde mål.

Det visade sig, nästan som vanligt, att gammal är äldst. Gee tog nämligen hem den tävlingen och eftersom att jag var i högform så hade jag säkert vunnit eller kommit tvåa om jag bara varit kvar.

***

Även Caperiotumbas Hampus Asp blir äldre, även om man inte kan tro det med tanke på hunk-varningen. 23 bast idag. Stort grattis!

***

Det här kan vara det sjukaste jag sett en kantspelare göra med skottarmen. Ser ut som att något hoppar ur led och jag förstår att det kan vara lite klurigt för målisen.



Tydligen håller HK Silwing/Trojas kantspelare på och tränar på detta under veckan. Treijner, Persson och Lidas - studera detta!

Inga kommentarer: