söndag 11 september 2011

Fräcka bilder från Eskil Cup

Gee fick till det. Både en och flera gånger. Tack så mycket för det! I vanlig ordning kan ni klicka på bilderna för att få ett större format:


En kramgo sekvens...


...som blev lite mer våldsam och sedan ledde till att Germe fick rött. Hade en tredje bild funnits med, en sekund efter detta, hade ni fattat vad jag menade.


Någonstans känner jag bara att jag vill säga "aaajjj" och vika mig dubbel när jag ser den här straffräddningen. Bollen, ja den såg ju ut att ta på helt fel ställe.


Treijner är med i matchen. Frågan är vad jag och Skånela-killen kollar på. Ni ser ju var bollen är.


Vår senaste försvarstaktik. Brofjord klättrar på Kassems rygg för att bilda ett riktigt fyrtorn i mitten.


Hårt och rejält över huvudet.


Alla medel tillåtna. Övertramp och tröjdragning.


Åbo-spelaren flippar över bloggkollegans huvud. Ajabaja.


Fogel tar ett nacktag.


Brofjord mot horisontelläge.


Vår Fogel flyger.


Mackan bjuder på handbollsgodis.


Ahlin laddar och jag drar hemåt...


...fast det blir istället världens högsta lobb.


Axel saftar i.


Brofjords tur att flyga lite.


Martin får kramas ordentligt...


...och får också lobba på straff.


Mäktig stil av Melcher. Defensivt försvar av Åbo.


Inget tjafs den här gången. Ahlin dräper och den gamle Linköpings HK-spelare Daniel Wakene kan bara se på i Åbo-laget.


Fogel flyger igen och verkar här ha fastnat i luften.

Inga kommentarer: