onsdag 22 februari 2012

Ricoh HK spexar med sin GM

Ni som hänger med i matchen kanske läste intervjun häromdagen som jag gjorde med Ricoh HK:s Petter Holmberg. Jasså, inte det? Då kan ni läsa den här:

Petter Holmberg har hittat hem i Ricoh HK

Och efter det kan ni ta och läsa på Ricoh HK:s blogg "Vuxna män i för små shorts - ett år äldre" och intervjun Knorrtumme gjort med deras GM, Magnus Idén, efter att min intervju publicerades:

Slangen har hittat hem i Ricoh HK

Haha, ja, vad säger man. Humor! Några frågor och svar fick mig att skratta högt för mig själv. Men det kanske bara blev lite extra (heja!) roligt för en annan, vad vet jag?!

***

Ni kanske listade ut det direkt med era skarpa iakttagelser? Annars är det ju så att det är samma frågor i bägge intervjuerna. Oväntat men kul.

Inga kommentarer: