torsdag 6 oktober 2011

Skyttetoppen efter omgång 2

Har har ni en printbild direkt från den statistiktunga Excel-filen som jag fyller på varje vecka. Fräscht va?


Klicka på bilden om den ser lite liten ut.

Att jag inte tog med plats 20 och så vidare beror på att där kommer en flock på nio mål och mindre. Den här gången var det alltså tio gjorda mål och uppåt som fick hamna i rampljuset.

***

Har jag inte gjort rätt schyssta färger på lagnamnen? Eller? Blir lite tydligare med färger. Känns som att de stämmer ganska bra. Hade gärna haft cellen på Strömnäs GIF grönvitrandig, men lyckades bara få ränderna svarta så det fick vara.

***

Jag och HK Silwing/Trojas IT-guru, "Palmen", ämnar att fortsätta det goda samarbetet även i år där hans webbaserade skytteliga tankas med min Excel-fil. Men eftersom att det är jag som gör skitgörat så ska Treijner & Söderberg få suga på den rykande heta statistiken först. Några dagar och några inlägg senare kan ni räkna med att kunna sitta och kolla igenom alla lag och alla spelare på hans sida. Det är väl rättvist?

***

Vill ni kolla in förra årets statistik? Här har ni sidan!

6 kommentarer:

Jesper sa...

http://www.handbollsbilder.n.nu/

dela gärna den här hemsidan på eran blogg eller kör ett inlägg!

ilpalmo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Niklas sa...

Sidan kommer/har flyttat till http://silwingtroja.com/skytteliga/ .

Knorrtumme sa...

Nog för att vi har en del spelare i Ricoh så har vi mig veterligen ingen som heter Erik Sten. Men han verkar ju bra den där killen, så om du läser detta, Erik, vi tränar på måndag i Eriksdalshallen klockan 21. Hoppas du är bra på fotboll.

Anonym sa...

Erik Sten är väl han i Täby???

Söderberg sa...

Ja nu har det allt blivit lite fel. Klart Erik Sten spelar i Täby och ingenting annat. Det blir rätt till nästa gång.