fredag 21 oktober 2011

Matchannons IFK Nyköping - HK Eskil

Han är hur stilig som helst och jag är bara avundsjuk.

Niklas "Fogel" "Bird" "Balic" Fogelgren.



Fotogenisk ska väl snart läggas till bland hans smeknamn.

Frågan är om han nu klarar av att hantera det ökade trycket från det kvinnliga könet efter den här marknadsföringen med annons två dagar i tidningen och åtskilliga gånger med radiospoten på RIX FM i veckan. Bloggredaktionen ringde upp huvudpersonen igår eftermiddag.

Mycket marknadsföring Fogel!
- Ja, jag börjar bli stor här i stan nu. SN ringde precis också och ville ta en bild inför match.

Du har ju alltid haft mycket häng från tjejer. Är du fri på marknaden?
- Ja, jag är fri. Så det är bara att ringa.

Ska jag lägga ut ditt mobilnummer?
- Hahaha. Nej, det behöver du kanske inte göra.

Tack för pratstunden då. Jag ska inte störa dig mer nu!
- Nej, det är ingen fara. Allt för bloggen!

Tackar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

rykte om Patrik Söderberg i Djurgården på Silwings hemsida
http://silwingtroja.com/alag-nyheter/skyttekung-laegger-av

Anonym sa...

Skulle va kul om ni kunde skrälla och på så sätt ta tillbaka poången från förra omg:)

Sumpan sa...

Ska ni spela utan H6 i dag, eftersom du är avstängd? ;-)

Söderberg sa...

Haha, det hade sett ut det att lämna H6 tom. Men nej, jag var inte avstängd som SN ville få det till. Samtidigt har vi Mackan på V6 som även är duktig på H6. Han fick 60 minuter igår på matchen och gjorde det bra.