fredag 21 oktober 2011

Röda kort-toppen efter omgång 4

Här har ni lirarna som åkt på röda kort under de inledande fyra omgångarna.


Klicka på bilden för större format.

För er som läst SN idag kan jag säga att det inte är jag som är avstängd i två matcher. Konsekvenserna av den felskrivningen har visat sig i följande saker under dagen:

Morgon: SMS från kära mamma som undrade varför jag var avstängd i två matcher samt varför jag inte sagt något om detta. Och jag kan förstå hennes poäng där.

Lunch: På lunchrestaurangen dök en gammal korpinnebandykompis fram till mig och undrade om jag brukar spela så tufft att jag blir avstängd i två matcher. Nej, blev ju svaret. Har väl fått ett rött kort i hela karriären och det var när jag var 14 år eller något sådant. Buskille.

Eftermiddag: En jobbarkompis kom förbi och undrade vad jag hade gjort för något. Inte så mycket, svarade jag och det stämde rätt bra eftersom jag inte ens satte en balja i senaste matchen.

Jag har helt enkelt inte åkt på någon utvisning den här säsongen, än. Jag har heller inte fått något gult kort, än.

Inga kommentarer: