söndag 1 maj 2011

Hypermodern skytteliga för division 1 norra

Jo men jag har gjort skitjobbet. Inget snack om det. Sammanställt 127 matchprotokoll. Roger Hurtig i Eslöv stod för en grym Excel-fil som jag sedan bytte från division 1 södra till division 1 norra. Alltså bytte namn på lag och spelare. När jag väl var klar med allt eldade jag iväg filen till Niklas "Palmen" Palmqvist, IT-guru i Silwing/Troja. Han har sedan matat in all data som genererat den mest hypermoderna skytteliga jag någonsin sett.

5 kommentarer:

Söderberg sa...

Om ni har problem att visa skytteligan i IE så testa att köra via Google Chrome. Funkar klockrent.

Niklas sa...

...eller Firefox, eller Safari, eller... Ja egentligen vad som helst utom IE

JO sa...

Kan tycka att man borde göra så att den fungerar i IE också. Borde väl inte vara så jättesvårt? Synd om de som sitter på IE och missar det fina jobb ni gjort.

Niklas sa...

Kan nu meddela att sidan även ska funka i Internet Explorer!

Söderberg sa...

Ljuvligt!