söndag 8 maj 2011

Try out-spelarna som var här

I fredags deltog samtliga sex spelare. Två från Umeå, två från Avesta och två från Katrineholm. Lördag och söndag tappade lägret Amel Suljevic från Katrineholm. Denne ska dock komma och träna på torsdag igen om allt går enligt planen.

Okej. Just här ikväll hade jag inte tänkt mig något lägre blogginlägg om helgen. Helt slut i kolan och övriga kroppen. Matkoma på det efter en suverän grillmiddag. Nu ska jag bara fortsätta att njuta här i soffan av att se andra slita - på Mästarnas Mästare.

Jo, kom ihåg var ni såg den här bilden först, för er som har SN. Borde komma ut där imorgon. Från vänster: K-G Z Fougstedt (Fotograf på SN och min förebild), Dan Eklund (Avesta, V9), Emil Bergkvist (HK Extra Heja, V6), Fredrik "Lidas" Lidström (Avesta, MV), Kassem Awad (IFK Nyköping P 95, V9), Alexander "Ryssen" Andersson (Katrineholm, M9/V9), Rickard Jonsson (Sikeå, M6) samt Peter Hansson (Sikeå, MV)


Hela try out-gänget, plus K-G Z, utom Amel Suljevic...


...som jag fångade på bild här efter fredagsträningen.

Inga kommentarer: