måndag 2 maj 2011

Vad har Ekman och Travolta gemensamt?

Ja, vad har egentligen Guifs Janne Ekman och John Travolta gemensamt? Jag vet ju inte direkt vad Ekman skulle prestera i skådespeleriets värld. Kanske att han har oanade talanger där. Vad vet jag. Om han brukar ratta en Boeing 747, likt Travolta, är väl kanske inte så troligt men vad jag däremot vet är att Janne var en mästare på att underhålla på handbollsplanen när det begav sig. Att underhålla är ju även John Travolta helt okej på. Den sistnämnde är för övrigt frontfigur för urmärket Breitlings välfotade reklamkampanj och jag har lyckats hitta bilder via mästerfotografen Viktor Ljungströms webbsida som avslöjar att även Janne Ekman verkar ha en förkärlek till stora och läckra klockor.


Janne Ekman och John Travolta. Några saker gemensamt och även lika som bär?

Om det är en Breitling eller ej som Ekman klädde i har jag svårt att tyda men vad jag däremot kan tillägga i ärendet är att de inte är helt olika varandra, Ekman och Travolta. Eller?

Tyck till!

PS. Viktor Ljungström är en av fotograferna som har med ett alster som nominerats till Årets Handbollsbild. Där är även jag med, än så länge ska tilläggas, innan den slutliga gallringen är gjord.

1 kommentar:

pelle sa...

haha, själv såg jag ju mer av Nicholas Cage i Ekman, men det är väl en smaksak!

Jag hittar aldrig din bild på den där hemsidan rille.. Varför är det så?