måndag 5 december 2011

Några bilder under färden

Martin Petterssons och Melcher Melcherssons iPhones dokumenterade resan upp till Piteå vid några tillfällen. En gång fick jag förtroendet att fota också.


Ljuvlig vy ovanför molnen någonstans mellan Arlanda och Luleå. Foto: Martin Pettersson.


Fogel och Amel är trötta på Kallax i väntan på planet hem. Foto: Martin Pettersson.


Julmys med Melcher framför den stora julgranen på Arlanda. Foto: Rickard Söderberg.


Treijner rattade den sjusitsiga bilen säkert mellan Kallax och Piteå. Foto: Melcher Melchersson.


Melcher gjorde ett tappert försök att fånga en snöbild på vägen till Piteå. Och visst ser det lite vitt ut? Foto: Melcher Melchersson.

***

Förresten, har tränarna kommit hem till Nyköping än?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vore kul med målstatistik från varje pos tex vilkem m6 som gjort flest osv

pelle sa...

Oklart om de är tillbaka ännu rille, men 0947 fick jag svaret: "sthlm om en kvart...." av jacke!

LiveResultat.se sa...

Hej,

Då jag inte hittar någon mailadress att kontakta er på testar jag att kommentera här istället. Vi på LiveResultat.se letar länkutbyten och är intresserade i att prata om ett eventuellt sammarbete med er. Om detta är intressant kan ni kontakta oss på support@liveresultat.se för mer information.

Mvh

Söderberg sa...

Anonym, statistiken du önskar har jag planerat att lägga ut. Den lär kommer ut nu efter att omgång 10 är komplett. Alternativt kommer den ut när omgång 11 är klar och vi kan summera halva säsongen.

Tack för tipset annars!

marre sa...

Under en tid har jag funderat över vem Treijner är lik,
äntligen har jag funnit mitt svar.

Hur denna Jason J Brown har förtjänat en plats i mitt minne är oklart men han fanns där.

http://www.fanlistings.org/j5ive/images/gallery/j5_1_08.jpg

Jason Paul "J" Brown (born 13 June 1976 in Hampshire, England) is an English singer who is best known as one of the lead vocalists in the former boyband, Five.

pelle sa...

Marre - Haha, ja den liknelsen kan jag ta!