måndag 19 december 2011

Intervjuer i halvtid

Vill med detta uppmana er utvalda som ännu inte inkommit med era intervjusvar att ta er en titt på frågorna. Följande lag är klara med sina intervjuer:

HK Country
IK Cyrus
IFK Nyköping
RP IF Linköping
Täby HBK


Önskar gärna era svar senast imorgon (tisdag) innan julruschen sätter in på allvar. Tror det kan bli en mycket trevlig läsning under jul och nyår med ett nytt lag varje dag och deras tankar kring hösten och framtiden.

Jag säger som Grönblad:

- Älska handboll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle va kul att se om denna suveräna blogg kunde ge sig på ett halvtids all-star lag.

Söderberg sa...

Det kommer självklart att komma ut!

Om alla tränare också svarar på mina frågor kommer du få ta del av deras All Star-lag.

Publik sa...

Då tar du med dig själv som H6 hoppas jag !

Söderberg sa...

Haha, skulle jag gärna göra men det finns, tack och lov, mååånga som är vassare än mig på H6 i den här serien. ;-)