torsdag 8 december 2011

Exklusiv straffstatistik

Möjligt att jag klämde i lite väl i rubriken. Men det är ungefär som Flinck på Sportbladet som kör sin Superenkät. Min statistik är rätt exklusiv eftersom det bara är jag som sammanställer den för den här serien. Men klart som fan den hade varit riktigt jäkla exklusiv om jag kunde framhäva var i målet som alla straffarna sitter.

Och ja, nu ska formeln vara rättad så antalet missade straffar är dividerat med totalt antalet straffar för rätt straffmålsprocent. Hur som helst så har ni här två listor som behandlar straffarna i serien:


Yeah! Vi får flest antal straffar...


...men kan inte stoltera med något i den här listan.

***

Och imorgon kommer fräscha listor, summerat omgång 10, på alla målskyttar där varje position redovisas var och en för sig.

3 kommentarer:

Gimmeborn sa...

Riktigt Kunglig blogg! När kommer Blogg-appen!?

Söderberg sa...

Nice att höra Gimmerborn, tack. Andreas i Tyresö IF va?

En app vore ju rätt fräckt. Jag kanske ska höra med Palmen och se vad han kan göra. ;-)

Gimmeborn sa...

Stämmer.

Gör de! Skulle uppskattas!!