lördag 20 augusti 2011

Tyresö IF värvar ännu en burväktare

Det räckte inte med Albin Falk Hansson från Djurgårdens IF HF. Nu värvar Tyresö IF även Heval Remazan från IVH Västerås HK för att ytterligare stärka upp på målvaktssidan.

***

Annars kan vi konstatera att jag jagar nya kontaktuppgifter på de lag som inte svarat på intervjuerna. Alla ska med.

***

HK Silwing/Trojas niometare och IT-guru, Niklas "Palmen" Palmqvist, fyller år idag och har således bara ett år kvar till att fylla gubbe. En gräns en annan redan passerat för ett tag sedan. Stort grattis till dig Palmen!

***

Caperiotumba ska träningsspela mot Skånela IF på onsdag. Spännande. Det verkar också råda hallbrist (som vanligt) i Stockholm så Caperiotumba letar alternativ. Det kan bli så att matchen spelas i Nypan. Vore riktigt häftigt. Hoppas.

...men skulle inte bli förvånad ifall groggpinnebandyn har nåt där då.

3 kommentarer:

"Palmen" sa...

Hey! Inte alla som blir uppmärksammade i sveriges bästa handbollsblogg, det tackar vi för!

Men det där med gubbe vet jag inte, är det inte vid 30 man peakar? ;)

Brejding sa...

Man brukar säga ätt man är som bäst runt 37.......

Söderberg sa...

Inget illa i att fylla gubbe, när väl så sker, Palmen. Jag själv inbillar mig varje dag att jag inte peakat utan tror fortfarande på stordåd. ;-) Hoppas du hade en bra födelsedag!

Brejding, det låter bra det. Vet ju hur du gjort livet surt för oss på senare år samtidigt som en viss Christiansen fortfarande ligger i den absoluta toppen, endast 39 år.